FAQ

Veel gestelde vragen

 

Hoe kan ik betalen?
Via overschrijving, VISA, Mastercard, Bancontact en PayPal of bij afhaling van de goederen.
Bestellingen worden behandeld nadat de betaling is toegekomen. Bij betaling via overschrijving kan dit tot 3 werkdagen duren.

Hoe worden de materialen geleverd?
Al de materialen worden geleverd met onze eigen vrachtwagens. De palletten worden geleverd met een meeneemheftruck en door onze chauffeur gelost, u hoeft zelf niets te doen.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor België worden volgende transportkosten aangerekend:

  • € 20,00 voor bestellingen van € 0 - € 500 (incl. 21% btw)
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 500 (incl. 21% btw)

Wat is de levertermijn?
Indien de materialen bij ons op voorraad zijn, worden deze binnen 5 werkdagen bij u geleverd.

Word ik verwittigd voor de levering?
Ja, wij bellen u op van zodra de chauffeur in de buurt is.

Kan ik ook zelf afhalen?
Ja, dat kan. Alle artikelen van de webshop kunt u bij ons komen afhalen.
U vindt ons op het adres: Koning Albertstraat 123, 2440 Geel.


Wij zijn geopend van maandag t.e.m. vrijdag van 8:00-12:00 uur en van 13:00 tot 18:00 uur.
Op zaterdag zijn we open van 8:00 tot 12:00.
Op zon- en feestdagen zijn we gesloten.

Kan ik ongebruikte artikelen retourneren?
U kan het artikel ruilen wanneer u in het bezit bent van een factuur of kasticket. Omruiling is niet mogelijk bij maatwerk en artikelen op bestelling.
U kan enkel omruilen als het product ongebruikt is en nog in de originele verpakking zit. Dit binnen 14 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product.

De consument heeft het recht om aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder de betaling van een boete en zonder opgave van motieven, binnen 14 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product.
Bij omruiling en retourzendingen kunnen verzendkosten aangerekend worden.

De bestelde artikelen zijn beschadigd. Wat moet ik doen?
U dient de goederen bij afhaling of levering te controleren op hoeveelheid, afmeting en kwaliteit.
Afwijkingen moeten onmiddellijk gemeld worden aan de verkoper/chauffeur en vermeld worden op de leverbon.
Indien uw goederen beschadigd zijn kunt u contact met ons opnemen op het nummer 014 58 51 01 of via info@lavrijsen.be.
Zorg ervoor dat u uw naam en bestelnummer vermeld en wat de beschadiging juist inhoud. Wij zoeken dan samen naar een gepaste oplossing.

 

Staat uw vraag er niet bij? Vul het contactformulier in en wij helpen u zo snel mogelijk verder.

Om www.multiwood.be goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent.